Nov 4, 2011

Last Post Before SPM : Our Graduation Day 2011

assalamualaikum. first of all, saya nak inform kat awak awak dan awak semua, yang post ni berkemungkinan menjadi post akhir saya. bukan yang akhir forever lah -.-' yang akhir sebelum saya menduduki "Sijil Paling Mudah" due minggu lagi (kalau dikira2 tinggal seminggu jea lagi sbenornye :D) hahah. tapi saya still relax kan ? ceitt, jangan memain. diam2 ubi berisi tauw :P huehuehue. anywayss, saya buat post ni sebab.......saya saja suke2 :D haha, macam susah nak percaya kan? haa, jangan percaya. okay , teettttt ~! dah start merepek.

saya buat post ni sebab nak buat last memory before spm. nanti lepas ni dah tak dapat jumpe my gediksgediks nyahs n bebehs semuaa <3 :'( gonna miss them sooo friggin damn much ! so, untuk kenang2an , saya buat post nih. malas nak cakap banyak dah. hihi, jadi sila lah cuci mata anda dengan gamba2 pelik, comel, cantik, poyos dan paling utama, GEDIKS kami ini :D selamat mencuci ^^



























-Stay Safe and ThankYou (:-

3 comments:

atie said...

aku tgk balik gambar korang ni nak ketawa la pulak........: )

XERA TEE said...

Aku online guna phoneee. Satu gambar je keluar pahallll. This is so sadd!!!! :((

Anonymous said...

okayy,, aku ase nak tembak2 jew kowang ble tgokk gamba2 nie.. XD

ko pon satu..ske sgt bwat aku rse sedeyh! rse nak nanges ouh..