Dec 5, 2011

IT'S OVER ! HOORAYY ! :D

Assalamualaikum :D hopefully korang semua sihat2 belaka ye. hee ~ tak nak cakap banyak. cume nak bagitau yang.....

SPM IS
OVER OVER OVER OVER OVER OVER OVER OVER
OVER OVER OVER OVER OVER OVER OVER OVER 
!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

hahahahaahahaha. suke suke sukeee ! bubbye sekolah, bubbye cikgu and bubbye semua. thankyou cikgu2 sebab sanggup bersusah payah demi anak2 muridmu. jasa mu dikenang :') dan anda semua tidak akan saya lupa. <33333

adek2 ku yang masih akan bersekolah lagi tahun depan. study lah rajin2. terutama Form 4s yang akan naik jadi Form 5s next year. korang nak jadi senior dah ;D haha. tape , senior tak bermakna tua. kan kan kann ? haa , jadi. nasihat saya sebagai seorang "kakak" ni. study lah rajin. bulan 12 ni cuti panjang kan ? bukak2 lah buku eh. buat latihan Form 4 tu bebanyak. nanti masok Form 5 senang, terus study Form 5 punye jea. sebab Form 4 punya dah ada ready dalam otak ;) jangan jadi macam "kakak" mu ini. study awal2 k. jangan last2 minute ;DD <333 goodluck you guys. much loveeee.

anyways , slip periksa ni nak letak kat frame pastu gantung boleh ? kat sebelah tu baju , kain ngan tudung sekolah :') hahahaa. tak senonoh ! ingat lagi. kalau still tengah exam. mesti kene check. barang2 ni semua kene ade. time saya exam , alat2 ni semua mesti dibawak ! kalau tak. MAMPUIH ! haha, tak de la mampuih. tapi , mampuih lah jugak. erkk ? -.-' kay , tu jea :D bubboiiii

bubbye tudung,baju & kain sekolah :'(

slip periksa tersayang :*

dan alat2 tulis saya :D percaya tak? sepanjang 3 minggu exam tu.
saya cume gunakan satu pen sahaja. dan dakwat die still ade lagi.
hebat kan? saya tahuu :P


-Stay Safe and ThankYou (:-

No comments: