Jul 29, 2011

Teringin :)

Assalamualaikum !! Holaaaa :D hihi. haaa , ni saya na story siked nihhh. tadi kan kan kaaannnnnnn. balek dari tusyen, my dcpiyess *kak pap* yang ambek. lepas tu , pegi tesco. memang dah plan dah na beli "something" sebab na buad "thingsome" ;) sampai kad sane , macam biase lahh. benda laen yang dicarik , benda laen dibeli -.-'  memang pantang betol kann bile mate dah start melilau2 and tangan mule na mencapai itu ini itu ini. naseb baek boleh control ouhh. lepas dah dapad barang2 yang diperlukan , kitorang tengok2 laa bazar kecik kad tengah tuh. jalan2 , tunggu dcp beli baju kurung. saya mula laa mengusha selendang2 nih. nampak macam cantik pulak :/ so , teringin laa na cuba beli and pakai.

dah sampai rumah , kak pap ajar dulu cara2 na pakai. then , die suh cuba buad sendiri pulak. so , cuba laaa. hihi , alhamdulillah !! saya dah pandai pakai selendang sendiri. huehuehue , macam hape jea kann ? padahal dah berzaman dah orang pakai selendang nih :'/ ya , saya tahuuuu. cume dulu poyos jea ta berminat na pakai. haa , tengok sekarang. kan dah gatal2 na suka pulak. manusia kann , mmang macam tuh. hihi. jadi , ni laa hasil nyaaaaa. cantek tak cantek takk ? burok kan weyhh ? sebab tu laa ta berminat na pakai selendang dulu. muka saya ta bersesuaian laaaaa. tsk tskkk , tapi ta pe laa. na cube jugak pakai dulu time kuar jalan2. kalao okay , saya akan beli lagi banyak selendang sampai dah boleh jahit2 buad baju. haha , jangan segan silu na tinggal kan komen. sekian , terima kasih :) <333 -xoxo


-Stay Safe and ThankYou (:-

3 comments:

Anonymous said...

alalalala~ comelnyyaaa~
agagagaga~ penyu dah pandai pakai selendang!!! serius CUN! :DD <3 <3 I likeee!! -yanachipchip-

f.syadiya said...

hahaha , warna pown warna macam penyu kann ? :D nywayss , thankyouu sayang <333 :*

XERA TEE said...

Ya Allah, indahnya ciptaan tuhan :')