Jul 23, 2011

Day 4 - My Closest Relatives

Assalamualiakum :) first of all , I would like to apologize for leaving you alone for months bloggy woggy :'( i didnt mean to do so. its just that i cant even be bothered to go online :/ haha , macam ta boleh na percaya kann saya malas na online but well , percayalah :P ampun kan saya tahuu bloggy <3

anywayss , disebabkan hidup saya sekarang sangad bahagiaaa a.k.a bosan , jadi saya rasa ta perlu lah na sebok2 update pape kad blog nih kann. ye lahhh , daripada cerita benda ta berpaedah , baek lahh diam jea. sudah serik orang orang pandang serong kat saya sebab perangai yang saya dah buad dulu :'(  [ta na ingad lagi dahh ! cerita lama. kita movingg on okayhh] so saya cadang na sambung post saya pasal post 30 Days, The Stories of My Life tuh :)

memandangkan saya nih sebatang kara *anak tunggal* jadi saya ta de siblings lah kann. jadi saya hanya boleh bercerita tentang sepupu sepapat dan sedara mara saya yang terdekat sahaja. shall we start ?

Ainul Sakeenah (Kak Ain)
*saje jea letak gamba dia dengan suami dia (Abg Apis) :]

kak ain si tomei nih sudah pun mendirikan rumahtangga 2 bulan lepas. Alhamdulillah , tahniahh tak inn ;D hehe. kak ain nih nampak jea kecik , tapi jangan sangka air yang tenang tiada buaya okayy. dont play play with her. kecik2 pown die sangad garang tauw ! ingad lagi dulu mintak tolong die ajar masa darjah 6, perghhh. seramss ! nak nanges pown ade sebab asek kene marah jea. mane ta nye kene marah , diajar banyak2 kali pown still ta paham jugak. hihi , salah sendiri pownn XD pastu dah serams dah na belajar dengan die lagi. tapi garang2 pown , hati die baek maaaa. suke belanja makan , tengok wayang n macam2 lagi lahh :D hee ~ untung lah kann. siape ? saya lahh :P terimakasih kak ain. ILOVEYOU ! xx

Affaf Musfirah (Kak Pap/Dcpiyes)

my dcpiyesss :P mesti korang pelik nape "dcpiyes" kann ? haha , ade lahh. mana boleh bagitahuu. nama tuh sepesel tuk kitorang berdue jea ;D kau ada ? ta da kann ? hee, joke only. jangan ambek hati naa. kalao korang first time jumpa dengan dia , mesti korang macam "ehh , pahal dia nih?" sebab apa ? sebab die sentiasa ceria walaupun cuaca kad luar tuh tengah berdentam dentum dengan guruh , kilat , petir , hujan or pape jea lah kann. haha :D sorry da dcpiyess. memang seronok laa dengan dia. suke buad lawak lepas tu kalao cakap ikut suke hati jea. A.A.K = ada aku kesah? kann. kadang2 memang die garang , tapi sebenor nyee brlakon jea tuhh XD sentiasa ada bila saya perlukan topup ~! teirmakasih dcpiyess. iloveyouuuu ! xx

Abdel Haqqul Mateen (En. Mat)

haaa , encik mat nih memang poyos lah siked. tapi dia genius wohhh. ngengade betol kann ! -.-'  jealous i tauw nyahh ~ suke carik gaduh dengan die. haha , bile dah carik gaduh , mule laa die melastik lah , pukul lah , tumbuk lah saya dengan tanpa rasa belas kasihann. memang betul gua cakap sama lu , memang bikin hati gua panaaassss jea beb +______+ saked tahuu takkk ?! macam na di lempang2 jea. tapi apa kan daya. dah adek sepupu , lantak kau lah kann. terpaksa sabo jea. tapi ta de laa selalu macam tuh. die ni nampak jea macho , tough and so on and so on lah kann. tapi die ade jugak soft spot. die suke bercerita n share rahsia2 die. tapi pape pun , die tetap "kuwaaanggg" :P love yah !

Abdel Syakuur Erfan (si bulat)
*sorry bulat, tak ada gamba latest lah <3

si bulat dan comel nih nama dia erfan. haa , orang semua pantang nampak dia. ta kira laa pegi mane2 pown. vietnam ke , korea ke , australia ke , london ke or mane2 lahhh. semua orang geram jea dengan dia nihh. sebab apa ? terlaluuuu CUMIIIIL ! korang nampak sendiri kan ? ade rase pape tak ? rase geram tak tengok pipi dia yang putih lagi gebu tuh ? sape jea ta geram and rase na cubit2 kan ? sesape yang ta rasa macam tuh memang ade masalah siked kowt. haha. die nih ade jea lawak2 die. kalao bercerita , memang detail gilaa dari A sampai lahhh Z. ta de satu huruf pown yang tertinggal kalao die cerita. ape yang jadi , memang sebijik lah macam ape die cerita. so , kalao na ape2 berita terkini or gossip terkini kann. tanya lah dia, cerita yang 100% sah dan benar terjamin ! hehe. loveyouuu si bulat <3

last but not least..........

Afidah Anum & Abd Rani (Umi & Abi)

mereka makcik dan pakcik saya <33 dari kecik memang dah panggil umi n abi same macam anak2 mereka *yang 4 kad atas tadi* tuh panggil. diorang pulak panggil parents saya mama n papa same macam saya panggil. haa , paham kann? hehe. dah macam second parents dah mereka berdua ini. selalu membantu tika susah dan senangg. dari kecik dah rapat dengan family diorang. sebab ape ? first sebab umi adek kepada mama saya. second , sebab rumah dah depan belakang. hihi , ILOVEYOU both <333 !!

so that's all about my closest relatives ! yes , day 4 finished. 26 more days to go. erghhhhhhh -.-' 26 ?? senang2 lepas spm jea lahh saya sambung balek eh. hehe. Ohkayy , tu jea. take caree guyss ~

ohh , lupaa , monday nih dah start MIBF 2. huwaaaaa , doakan saya tauww kawan2. much loveee -xoxo

-Stay Safe and ThankYou (:-

No comments: