Jan 2, 2013

2013 Wish List :)

Assalamualaikum and a very good evening to all of you ^_^

                            Hari ni hari paling 'worst' dalam minggu nih. Macam2 jadi. Seteresssss + tensionn. Butttt......the problem is, tak tahuuu sebab apa 0_0  ade ke orang stress or tension tanpe sebab? Main sesedap rase jea tetibe nak rase macam tu. Ade ke ??? Ke saya sorang ? But ni dah tak de dah seteres lagi. Mungkin hormon tengah tak berapa nak stabil. Mungkin laa mungkin.

Anyway, sempena tahun baru nih, semua orang mesti ada azam masing masing en. Ada
yang nak jadi lebih baik laa, nak jadi lebih pandai, nakkkkk...... macam macam lagi lahh enn. Cuma
saya jea yang belum ada azam lagi. Ada memang ada, but azam tu masih belom 'clear' lagi. Hahaha *cenggitu enn. Saya mungkin belum jumpa lagi azam saya yang sebenar, but yang paling penting saya dah ada wish list sendiri untuk tahun baru nihhh 2013 :DDD 

Ehemm2. Shall we start with the list ?? Well, ohkayyyy then \(^o^)/


Farah's 2013 'so-called' WishList :
  1. Kuasai CALCULUS 
  2. Turunkan berat badan
  3. Nak orang belanja tengok wayang :D *muehehehehe
  4. Dapat surprise for birthday ^_^
  5. Pergi South Korea
  6. Jumpa BIGBANG *gugugugu
  7. Dapat dekan for this sem and next sem and sem sem seterusnya
  8. Nak pegang Panda :3
       Last sekali............
     9. Dapat jumpa jodoh yang baik *heeeeeeeeeeeeeee* :DDD cepat2, tolong Aminkan ^^

Haaa, tu je laa. Ade 9 je. Korang mesti tertanya2 kenapa 9 je? Kenapa tak cukupkan 10 terus ?
Ehhh, like heart me lahhhhh. *suka hati laa* hihi. Sebenornye dah kehabisan idea :D tu yang letak 9 je.
Lagipun kalau letak bebanyak, but merepek2, buat ape en ? Kang korang kate ,
"Apeke pelik norrr budak nih ???? 0_0" 
Takmo laa cenggitu en. Hihi. I am perefectly normal. Don't worry ;)

By the way, ni semua hanya rekaan sematamata untuk hiburan diri saya sendiri sempena masa masa kebosanan saya tengah memuncak. Tiada kena mengena dengan yang hidup ataupun yang dah tiada.
Sekian, wassalam :D

*loveloveloveeeee

-Stay Safe and ThankYou (:-

No comments: