May 7, 2011

RC Mega Carnival 2011

whoo whoottt , suuppppp everybodayyyy :D haha , okay pertama kali saya na mintak maaf sebab saya dah lama ta update bloggie saya nih. sorry bloggie , saya dah lama tinggal kann awak :'( saya busy lahh dengan sekolah lagi , kerja rumah lagi , tusyen lagi , tu lagi , ni lagi dan berlagi lagi lagi lahh. heehee , ta marah kannnn? anywayss , sambung balek topik tuk hari nih. RC MEGA CARNIVAL baybehh. carnival paling gempak kowtt !! ade banyak makanan , games and paling best LIVE performances dari M.E.B and ahli2 BSM sekolah laen. tapi time tuh malehh na pegi tengok diorang berjoget2 , almaklum laa. orang busy jage gerai kann. haha :D

semua orang tanya saya kenapa ta bawak camera ? saya dengan selamba menjawab "MALASS" :D heehee , padahal ta charge pown battery nye anddd paling dahsat ta tahuu letak camera tuh kad mane. dahsat kan kan kann ? okayhh , time kad carnival tuh rasa macam na habes dah suare. sebab ape ? menjerit2 panggil orang suh singgah gerai kitorang "B2UTY CAFE" :) haha , mule laa membodek pakcik2, makcik2, kakak2, abang2 n adek2 yang ade kad situ. dengan muke ta malu nyee saya dengan ruejie terpekik2 memanggil diorang :D tapi tu laa yang paling seronok. tahun ni last year kitorang2 jadi AJK , so na enjoy puas2 n simpan bebanyak sweet memoriess <33 KGS RC CREW , iloveyouguys :D


ni haa , sedikit sebanyak gamba yang disnap menggunakan camera
Liyana & Ruejie :D
.the food. :D


.the AJKs. :D

.AJKs again. <33
:D

*eventhough SMK P Kapar ta menang pape hadiah. but kitorang had funn <3 :D
hehe , BSM SMPK Rawkss ! Hwaitingg~

-Stay Safe and ThankYou (:-

2 comments:

Anonymous said...

AWWWWWW~~~~ :DDD <3333
~ruejie~

f.syadiya said...

heehehee :D