Mar 20, 2011

Jalan2 Penuhkan Perut

howdyyyy :D semalam kann. pergi jenjalan laa macam biasa kad fav place , KLCC. haha , dan macam biasa jugaa ta beli barang pownn. yang mesti beli barang ialah Papa ! ta baju , mesti seluar yang die beli. hihi. papes kann. jadi saya ni tukang ikot jea laa ke sane ke mari. kebetulan semalam time kitorang pegi tuh ade laa exhibition for UK Learning ke hape tah kann anjuran British Council. untung laa kakak2 ngan abang2 yang bakal masok U tahun nih , seronok laa pegi exhibition tuh. macam saya nih , tahun depan baru dapad :( ta pe laa kann. tahun ni jea lagi ponn , next year dah boleh rambang mata pilih na masok U mana. hehe , poyo jea. macam dapad kann ! ta ape , insyaAllah dapad. usaha , doa and tawakkal tu alallah ! time lalu2 kad situ , rupe nye ade jugak program tuk orang2 Korea. aaaaahhhh , memang cuci mata habes2an lahh kann. peluang tuh , ta kann ta diguna kann , betol ta ? :P memang betol laa orang Korea comel2 , baek yang laki ngan yang pompuan. same jea comel :DD <33 heehee

lepas dah pegi exhibition tuh , balek masok KLCC balek. mames penad , jadi saya ajak makan eskrimmmm :D hee ~ HAAGEN-DAZS!! order sampai due scoop. ta senonoh betol saya nih :/ ta pe , janji puas hati n perut saya pown happy :D

this is minee :D

yang ni mama ngan papa punyaa *saya pown termasok sekali :D

heehee , pas dah makan eskrim tuhh. masok ISETAN pulakk. papa beli baju die. then keluar solat. pas solat , jalan2 lagi kejap. pastu dah lapar , pegi dinner :D dekad Chakri Palace *Thai Cuisine*. kalao korang pegi KLCC , try laa makan situ. sedaaapp whoaa , kad tingkat 4.

this is minee ^^

and kebetulan malam tuh ada promotion lobster nih.
so boleh laa , cube try test.
perghhhhh , memang finger-lickin good babeee !
ta rugi laa mintak. hihi

okayyy , tu jea na story. blog saya makin boring kann. saya tahuu :'( ta ape laa. biar laa saya sendiri baca balek apa yang saya dah tulis nih. hihi , maksehhh <33





-Stay Safe and ThankYou (:-

No comments: